FAQs

Search FAQ

  • Garantie en Klachten

    Vragen en antwoorden over garantie en klachten op TafelenKeuken.
    • Hoe kan ik een klacht melden?

      Bij Boerenbontservies.nl willen wij je zo goed mogelijk van dienst zijn. Tijdens het bestel- en afleverproces, maar ook tijdens de levering van de producten. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Boerenbontwebshop@wegter.com. Mocht je klacht product gerelateerd zijn, dan verzoeken wij je om het ordernummer en bestelnummer te vermelden en een foto van de klacht mee te sturen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
    • Wat moet ik doen als het artikel wat ik heb ontvangen incompleet, defect of beschadigd is?

      Wij vragen je artikelen die kapot of beschadigd zijn, binnen 5 dagen schriftelijk aan ons te melden via boerenbontwebshop@wegter.com. Samen met je bestelnummer en duidelijke foto’s van de beschadiging(en) incl. een overzichtsfoto van alle beschadigde artikelen. Als uw bestelling incompleet is dan kunt u ook een e-mail sturen naar boerenbontwebshop@wegter.com o.v.v. het bestelnummer en de artikelnummer (s) waar het omgaat. Wij zorgen voor een passende oplossing.

    • Kan ik na de garantieperiode bij boerenbontservies.nl terecht?

      Ook na de garantieperiode zijn wij je graag van dienst wanneer je een probleem hebt met onze producten die bestelt zijn via onze webshop Boerenbontservies.nl. In dat geval kun je contact opnemen met onze klantenservice. Artikelen die niet zijn gekocht via onze webshop komen niet in aanmerking voor garantie.
    • Heb je een klacht over een artikel wat niet via onze webshop is gekocht?

      Met klachten over artikelen die niet via onze webshop Boerenbontservies.nl zijn gekocht, kunnen wij je helaas niet verder helpen. We verwijzen je naar de winkel waar je het product hebt gekocht.