FAQs

Search FAQ

  • Bestellen

    Vragen en antwoorden over bestellen op Boerenbontservies.nl
    • Wat zijn de verzendkosten?

      Bezorgkosten in Nederland: Bestellingen met een bestelwaarde van boven de € 40,- worden in Nederland gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de € 40,- brengen wij € 3,95 verzendkosten in rekening.
    • Hoe werkt het bestelproces?

      Wanneer je een artikel gevonden hebt en je wilt deze bestellen, dan ga je als volgt te werk: 1. Je klikt op “In Winkelwagen". 2. Je komt nu in de winkelwagen met een overzicht van de artikelen die je hebt uitgezocht. Hier kun je je bestelling controleren en krijg je de mogelijkheid om de aantallen te wijzigen. Wil je je bestelling afronden, klik dan op bestelling afronden. 3. Vervolgens kun je je gegevens invullen om de bestelling af te ronden. Verder winkelen? Klik dan linksonder op "verder winkelen". 4. Om de bestelling af te ronden kun je de volgende stappen volgen: Bij stap 1 vul je je gegevens in. Vul deze zo compleet mogelijk in om je bestelling zo spoedig mogelijk en probleemloos te laten verlopen. Indien gewenst kun je je bestelling ook op een ander adres, zoals op je werk, laten bezorgen. Vervolgens kun je je bezorgmethode kiezen. Je kunt de bestelling op een door jou gekozen locatie laten bezorgen. De verzendkosten bedragen standaard € 3,95. Deze komen te vervallen bij een totaal bedrag van meer dan € 40,- Vervolgens kies je via welke bank je wilt betalen. We werken met IDEAL zodat je altijd veilig kunt betalen. Als je alle stappen hebt ingevuld, kun je je bestelling controleren en plaatsen. Vergeet niet om kennis te nemen van de algemene voorwaarden en deze te accepteren.

    • Kan ik zelf een serviesset samenstellen?

      Je kunt in onze webshop eenvoudig een set selecteren en deze uitbreiden met extra servies. Ook kun je zelf combinaties maken door de artikelen los te selecteren in de verschillende menu’s. Mocht je vragen hierover hebben tijdens het bestellen dan kun je op werkdagen tussen 08:00 uur en 17:00 uur contact met ons opnemen. We helpen je graag verder!
    • Kan ik mijn bestelling ergens afhalen?

      Nee, dit is niet mogelijk.
    • Is www.boerenbontservies.nl veilig?

      Het online bestellen van artikelen is gemakkelijk, snel en veilig. Je kunt veilig en betrouwbaar je aankopen doen via www.boerenbontservies.nl. Boerenbontservies.nl maakt gebruikt van een beveiligde website omgeving. De URL in de adresbalk ziet er als volgt uit: “https://www.boerenbontservies.nl”. "https://" geeft aan dat het een beveiligde verbinding is. "http://" duidt op een normale verbinding.
    • Kan ik ook zakelijk bestellen?

      Bij Boerenbontservies.nl kun je ook zakelijk bestellen. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen voor persoonlijk advies en een passende offerte.
  • Betalen

    Vragen en antwoorden over betalen op Boerenbontservies.nl
  • Bezorgen

    Vragen en antwoorden over bezorgen op Boerenbontservies.nl
    • Wat is de levertijd als ik een bestelling plaats?

      Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, bezorgen wij je artikel(en) zo snel mogelijk. Wanneer je je bestelling op een werkdag voor 15.30 uur hebt geplaatst, is je bestelling meestal de volgende werkdag in huis. Liever je pakketje op een specifieke dag bezorgd hebben? Kies dan een specifieke bezorgdag in de toekomst.
    • Wat zijn de bezorgkosten?

      Bezorgkosten in Nederland. Bestellingen met een bestelwaarde boven de € 40,-worden in Nederland gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de € 40,- brengen wij een klein deel van de verzendkosten in rekening, namelijk € 3,95.

    • Bezorgen jullie ook in andere landen?

      Op dit moment is het nog niet mogelijk om bestellingen te verzenden naar het buitenland.
    • Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

      Je kunt de afleverdatum zelf bepalen.
    • Zijn alle artikelen op voorraad?

      De voorraad van de producten op Boerenbontservies.nl staat per product erbij. Deze producten liggen op voorraad in ons eigen magazijn. Indien de producten op voorraad zijn en je op werkdagen voor 15:30 uur besteld, dan is je pakket meestal de volgende werkdag in huis. Wel zo makkelijk.
    • Kunnen jullie ook leveren op een postbus of antwoordnummer?

      Wij leveren geen bestellingen op postbusadressen of antwoordnummers. Vermeld een huisadres als afleveradres.
  • Retourneren

    Vragen en antwoorden over retourneren op Boerenbontservies.nl.
    • Wat is de retourtermijn/zichttermijn?

      Bij Boerenbontservies.nl heb je de mogelijkheid om je bestelling te retourneren of te ruilen binnen 14 dagen. Wij raden je aan om bij de bezorging je bestelling goed te controleren. Mocht deze incompleet of beschadigd zijn, neem binnen 48 uur contact met ons op. Dan lossen we het op. Ook kun je hiervoor het volgende formulier gebruiken en aan ons terugsturen of mailen:
      Retourformulier

    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Wil je een artikel terug sturen, vul dan het retourformulier in en stuur het pakket naar ons antwoordnummer. Het melden van de retour moet binnen 14 dagen en daarna heeft u 14 dagen om het terug te sturen. Zijn er artikelen die beschadigd of defect zijn? Neem dan eerst contact met ons op. Artikelen die je wilt retourneren dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking aangeboden te worden. Tevens moet het product ongeschonden zijn. Wij betalen het aankoopbedrag van de heenzending binnen enkele werkdagen, doch uiterlijk binnen 14 dagen aan je terug. We behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de consument is gebeurd.

      Hieronder vind je het retourformulier: 

      Retourformulier

    • Heb ik recht op herroeping?

      Wil je je bestelling herroepen (alleen mogelijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst bestelling)? Vul dan het herroepingsformulier correct in en verstuur het ingevulde herroepingsformulier binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling naar boerenbontwebshop@wegter.com of per post naar: Platinastraat 100, 7554 NB Hengelo. U hebt dan nog 14 dagen om de producten retour te sturen. Wij behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de consument is gebeurd. Wij storten het volledige orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de producten terug.

      Vul onderstaand formulier in:
      Herroepingsformulier

    • Kan ik gratis retourneren?

      Wanneer een artikel toch niet aan je wensen voldoet, heb je het recht om het artikel binnen 14 dagen te retourneren. U hebt 14 dagen om de retour te melden en daarna 14 dagen om het retour te sturen. Het retourneren nemen wij voor onze rekening en is voor jou dus kosteloos. Wij behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de consument is gebeurd. Nadat wij de producten retour hebben ontvangen, storten wij het volledige orderbedrag binnen 14 dagen retour.
  • Garantie en Klachten

    Vragen en antwoorden over garantie en klachten op Boerenbontservies.nl
    • Hoe lang heb ik garantie op mijn aankopen?

      Bij Boerenbontservies.nl hanteren we de wettelijke garantietermijn op je servies.

    • Kan ik na de garantieperiode bij Boerenbontservies.nl terecht?

      Ook na de garantieperiode zijn wij je graag van dienst wanneer je een probleem hebt met onze producten. In dat geval kun je contact opnemen met onze klantenservice.
    • Hoe kan ik een klacht melden?

      Bij Boerenbontservies.nl willen wij je zo goed mogelijk van dienst zijn. Tijdens het bestel- en afleverproces, maar ook tijdens de levering van de producten.Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar boerenbontservies@wegter.com of telefonisch via: +31 (0)74-2559099. Mocht je klacht product gerelateerd zijn, dan verzoeken wij je om het ordernummer en klantnummer te vermelden en een foto van de klacht mee te sturen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
    • Wat moet ik doen als het artikel wat ik heb ontvangen incompleet, defect of beschadigd is?

      Per ongeluk een incompleet artikel of bestelling ontvangen? Dat spijt ons en is niet de bedoeling! Neem binnen 48 uur contact met ons op via boerenbontwebshop@wegter.com. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en wat er ontbreekt. Wij zorgen vervolgens dat het opgelost wordt.