FAQs

Search FAQ

  • Service en Garantie

    Vragen en antwoorden over garantie en service op Boerenbontservies.nl
    • Hoe lang heb ik garantie op mijn aankopen?

      Bij Boerenbontservies.nl hanteren we de wettelijke garantietermijn op je servies.

    • Kan ik na de garantieperiode bij Boerenbontservies.nl terecht?

      Ook na de garantieperiode zijn wij je graag van dienst wanneer je een probleem hebt met onze producten. In dat geval kun je contact opnemen met onze klantenservice.
    • Hoe kan ik een klacht melden?

      Bij Boerenbontservies.nl willen wij je zo goed mogelijk van dienst zijn. Tijdens het bestel- en afleverproces, maar ook tijdens de levering van de producten. Mocht je een klacht hebben, dan vernemen wij dit graag. Daar kunnen we veel van leren! Je kunt je klacht doorgeven via: boerenbontwebshop@wegter.com of telefonisch via: +31 (0)74-2559099. Mocht je klacht product gerelateerd zijn, dan verzoeken wij je om het ordernummer en klantnummer te vermelden en een foto van de klacht mee te sturen.
    • Wat moet ik doen als het artikel wat ik heb ontvangen incompleet, defect of beschadigd is?

      Per ongeluk een incompleet artikel of bestelling ontvangen? Dat spijt ons en is niet de bedoeling! Neem binnen 48 uur contact met ons op via boerenbontwebshop@wegter.com. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en wat er ontbreekt. Wij zorgen vervolgens dat het opgelost wordt.